Wyrażam zgodę na otrzymywanie treści marketingowych i informacji handlowych od Marketing Internetowy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K. z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej (za pośrednictwem np. telefonu czy poczty elektronicznej ) w celu promocji usług Marketingu Internetowego w tym m.in. przedstawienia informacji o aktualnych promocjach czy akcjach marketingowych.

Polityka Prywatności

Czym jest SEO?

Pozycjonowanie stron to działania mające na celu poprawienie widoczności witryny internetowej w wynikach wyszukiwarki Google.
Należą do nich:

Dobór słów kluczowych

Analiza i właściwy wybór słów kluczowych odpowiednich dla branży, w jakiej działa Twoja firma pozwoli na opracowanie skutecznej strategii SEO oraz zwiększenie konkurencyjności oferty na rynku.

Audyt strony

Diagnostyka witryny zakończona szczegółowym raportem umożliwi zaplanowanie działań w ramach optymalizacji, które po wdrożeniu wpłyną na poprawę jej jakości i pozycji w rankingu wyszukiwarki Google.

Optymalizacja strony

Wprowadzenie zmian technicznych poprawiających strukturę i działanie strony, a także zwiększających jej wartość merytoryczną, sprawi, że stanie się ona lepiej widoczna w wyszukiwarce Google.

Odpowiednio przygotowana i zoptymalizowana treść

Rozbudowa istniejącej treści i wprowadzenie nowego contentu wysokiej jakości, zgodnego z wymogami branżowymi oraz tendencjami sezonowymi wpłynie na atrakcyjność strony, a także lepsze pozycje w wyszukiwarce Google.

Link building

Implementacja linkowania wewnętrznego oraz zewnętrznego z wykorzystaniem wartościowych domen pozwoli na osiągnięcie lepszych pozycji w wyszukiwarce i zwiększenie ruchu w witrynie.

Monitorowanie wyników oraz wyciąganie wniosków

Stałe monitorowanie wyników prowadzonych przez nas kampanii, pozwala nam szybko reagować i wprowadzać usprawnienia, mające na celu utrzymanie i poprawę wyników.

JAK DZIAŁAMY

  • 1.

  • 2.

  • 3.

ANALIZA TRENDÓW I DOBÓR FRAZ

Przeprowadzamy analizę witryny w celu wyznaczenia słów kluczowych opisujących precyzyjnie tematykę strony z uwzględnieniem najpopularniejszych zapytań użytkowników wpisywanych w wyszukiwarkę Google. Dobierając frazy, bierzemy pod uwagę ich sezonowość, co pozwala zaplanować odpowiednio rozłożoną w czasie strategię optymalizacyjną.

AUDYT STRONY I DZIAŁANIA SEO

Wykonujemy audyt strony SEO przy użyciu specjalistycznych narzędzi diagnostycznych. Uwzględniamy ponad 80 czynników rankingowych – w tym dotyczących struktury witryny, jej widoczności w sieci, a także odnośników do niej prowadzących. Na podstawie wygenerowanego raportu wdrażamy działania mające na celu poprawę pozycji strony w rankingu wyszukiwarki Google.

EFEKTY NASZYCH DZIAŁAŃ

Efekty prac związanych z pozycjonowaniem to widoczność na pierwszej stronie wyników wyszukiwania Google dla większej ilości słów kluczowych. Uzyskanie pozycji w TOP 10, pozwala realnie zwiększyć ruch organiczny w obrębie witryny – blisko 70% wejść pochodzi z pierwszych 5 wyników wyszukiwania – wpływa to na wzrost ilości konwersji oraz zapytań od potencjalnych klientów.
null

MONITOROWANIE I UTRZYMANIE WYNIKÓW

Monitorujemy pozycję strony, a także wprowadzamy usprawnienia optymalizacyjne podyktowane bieżącymi zmianami algorytmu oraz trendami.

Dzięki temu utrzymujemy wypracowane wyniki i podejmujemy działania mające na celu ich dalszą poprawę – potencjalni klienci nie mają więc trudności w znalezieniu oferty firmy, co przekłada się na liczbę konwersji i wzmocnienie pozycji marki na rynku.

JAKI JEST EFEKT POZYCJONOWANIA

Prowadzona przez nas kampania SEO to gwarancja, że Twoja strona stanie się lepiej widoczna w wynikach wyszukiwania Google, a tym samym dostępna dla większej liczby potencjalnych klientów. Wraz ze zwiększeniem liczby fraz w Top 10, ruch na stronie rośnie wykładniczo. Ilustruje to poniższy wykres.

 Korelacja ilości słów kluczowych w TOP10 wyników wyszukiwania Google i ruchu na stronie w trakcie prowadzenia kampanii SEO.

Kampania SEO

Dobrze zaplanowana i wdrożona kampania SEO – działania onsite oraz offsite – pozytywnie wpływają na jej widoczność w sieci. Dzięki temu Twoja oferta jest dostępna dla większej liczby klientów.